tisdag 12 april 2011

Tisdag 12/4

Ojojoj vilken rivstart det blev idag! Gick upp och tränade body toning 8.30-9.30 och när jag kom hem skickade jag in deklarationen. Så duktig jag känner mig. Men nu är det precis som om all ork runnit ur mig. Har suttit framför datorn sen jag kom hem. Niklas är här nu med. Han sover.

Igår jobbade jag 14-21 på Järnvägsgatan. Under passet fick jag sms om att det skulle dras ihop till lite fotboll vid ängskolans plan. Hade hopp om att hinna dit och vara med lite, men när jag väl kom var det kolsvart och folket var trötta så det blev inget med det denna gången. Hoppas jag kan nästa gång i stället! Niklas följde med mig hem efter det eftersom dom hade lite strul med vattnet hemma. Det är ju trots allt rätt skönt att kunna duscha efter att ha sprungit och ska till skolan dagen efter.

Det är inte mycket som står på schemat idag. Fixa lite mat innan jag åker till Järnvägsgatan igen klockan 17. Ska jobba en mestur från 17-21.15. Anldenignen: personalen ska avtacka en som går i pension snart. O pga besparingar kunde inte kvällspersonalen ta ledigt hela passet, utan fick bara sätta in oss lydiga vikarier för kortast möjliga tid. 4 timmar. Jaja, pengar är det ändå! Har tre kvällspass framför mig. Ska jobba 14-22 i Vbg onsdag och torsdag också. Jag känner på mig att det kommer räcka till ändå.

Nu är jag hungrig. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar