söndag 10 april 2011

Söndag = jobbdag

Idag har jag varit på avdelningen som blir min arbetsplats i sommar. Trivs jättebra där! En fantastisk grej är att dom till exempel inte tar nån rast på helgerna utan bara matuppehåll så man kan gå hem 30 minuter tidigare än det står på schemat! Tror jag kommer kunna överleva ett sommarvikariat där med ;) Jag fick idag reda på att jag kommer fortsätta på 83% även efter att mitt första vikariat tar slut. Jätteskönt! Kortare dagar, lite färre dagar. Men ändå så mycket att jag får lagom med timmar. Idag har jag lagt lite schema för sommaren. Känns som en frihet att själv ha något att säga till om! T.ex. har jag sett till att jag är ledig över helgen då jag fyller 20. Och om det blir nåt med Öland kommer jag nog att få till några lediga dagar på raken så jag kan åka ner dit och hälsa på lite med. Jag är jättenöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar