fredag 22 april 2011

Efter internetlösheten!

Finns mycket att kolla upp då. Att inte ha kunnat kolla facebook på flera dagar har varit skönt, men nu när jag är här igen så blir jag lite fast. Måste ju kolla allt som hänt!! Eller?

So, vad har jag gjort nu då? Jobbat mycket. Dubbelt pass i måndags tror jag det var. 7-22 blev det då. Det var faktiskt helt ok. Trodde jag skulle vara tröttare än jag var. Månen var helt sjukt snygg när jag cyklade hem den kvällen. Skitstor och helt helt helt orange. Ashäftig!

Carro, Niklas och Bella kom ner i onsdags då jag var ledig. Vi byggde sandslott på stranden, gick på torget och åkte till Tre Toppar och köpte glass. Damn, it was gooood! Tre kulor, varm choklad, jordgubbsskum och hembakat rån. Mhmmmm!

Sen åkte jag hem för en dejt med Dennise och Alex. Vi åt pizza och pastasallad. Jag vet, underbar kombo. Men det duger för oss finsmakare. Sen satte vi oss på altanen i varsin badenbaden och filtar, klockan var nog typ sex, halv sju eller nåt. Där satt vi och pratade ända tills fladdermössen började flyga omkring oss. Tiden bara försvann. Underbara brudar, repris snart!

Igår jobbade jag igen. Åkte och tränade body toning (som jag har skön träningsvärk av idag, aj lajk!) och latino moves. Skakade loss ordentligt, det var riktigt kul! Första gången jag sett en man vara med på det passet med. Kul att se att han vågar det! Han var bra också. Sen åkte jag och Niklas till Enar och åt pizza och planerade Stockholm. Var faktiskt trevligt där med.

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än, men jag tänkte ta reda på det snart :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar