lördag 9 april 2011

Kort sammandrag

Jag har haft två mycket lyckade kvällar på raken nu. Är så glad över att ha dom vännerna jag har! Igår kväll åkte jag till Cattis efter jobbet och fick lite mat och tjatade massa med tjejerna. Alex, Dennise och Ellen kom efter en liten stund också. Kul att se henne igen efter att hon varit i danskland!
  När jag körde hem Dennise på kvällen fick jag träffa deras UNDERBARA valp Kingston. Så söt! Gud vad jag smälte. Känner bara mer och mer att jag också vill bli vuxen. Skaffa egen bostad, hund och allt det där. Barn får vänta lite ;) Det får iofs hela grejen göra eftersom jag vill iväg nånstans! Har fått bra tips från mitt förra vaks barn som varit iväg mycket och backpackat. Himla gött, med dom tipsen kan jag spara 10 000 bara på biljetten ner! Så vi får se hur det blir med den saken. Vet inte alls hur livet ser ut om ett halvår ändå ju, men drömma går alltid!

Igår kom Emil, Daniel, Malin, Nyrell och Limmert ner till mig och Niklas i stugan för att grilla lite. Väldigt tråkigt att typ alla var tvungna att åka hem för att dom skulle upp tidigt idag av olika anledningar, men jag är väldigt glad att dom kom ner ändå! Jag hade en jättemysig kväll igår med. Kunde av någon anledning inte somna inatt. Klockan var nog 4 innan jag till slut lyckades.  Och lyckliga jag som börjat vakna runt 8-9 på morgonen gjorde det idag med! (Är kanske inte helt ute och cyklar om jag tror det kan ha varit ett sms som väckte mig, men iaf så kom jag upp!) Solen skiner här ute och det enda som står på schemat är att diska lite och fixa nån god mat. Funderar på nåt med bandpasta, kyckling, soltorkade tomater, spenat och vitlök... Hmm, får se! Sen ska jag givetvis försöka få nån form av hudfärg nu när vädret tillåter. Jag är trött på att vara blekfis..

Men nu, disk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar