söndag 30 januari 2011

Trött, men frisk. Hade ont i nacken igår och blev lite rädd att det var hjärnhinneinflammation, men haha, så kul skulle jag inte ha! Lite hypokondriker-varning över det där ;) Kom hem från mormor och morfar vid 11-tiden igår kväll och gick raka spåret till sängen och slocknade. När jag vaknade var nacken som ny. Fantastiskt! Har fått ont i den vid tidigare tillfällen i samband med feber. Nån som vet varför? :S

Idag känner jag mig i alla fall typ fit for fight. Börjar komma tillbaka, men det var rätt skönt att bara slappa några dagar..något man lätt får smak på, hehehe. Idag ska jag då försöka bryta denna oönskade bekvämlighet och jobba 14-22 på medicinavdelningen på sjukhuset i Vbg. Börjar bli dags att göra lite nytta för samhället igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar