onsdag 5 januari 2011

5/1

Varberg ringde 8.30 och frågade om jag ville jobba 14-22. Det ville jag inte. Fortsatte sov till klockan 10 typ och åkte sedan till Borås med Niklas, vars mobil gått sönder för 5:e gången. Den ska nu reklameras, men det tar tills på fredag innan han får sin nya. Kanoners.. Fick köpt mig ett par nya träningsbrallor på team Sportia. Tänkte inviga dom imorgon om jag hinner innan jag ska till Vbg. Nu tänkte jag snart skjutsa päronen och morbror och moster till en fest för att sedan dra ut till Dennise. Ska bli naaaajs!

Igår kollade jag på Last King of Scotland som handlar om Idi Amin, som styrde Uganda 1971-1979. Vad jag vill säga om det är att det finns några riktigt äckliga rötägg i världen.. Sevärd film, men usch fy fan vilket as han var... Det värsta är att folk tror på hans fjäsk och hans lögner och följer honom från första början! När han väl kommit igång så vågar man väl inte motsätta sig honom för att .. ja.. man dör med stor sannolikhet. Jaja, bra film, se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar