onsdag 26 januari 2011

Box är ett grymt träningspass som ger mycket energi och ett glatt humör efteråt, träningsvärken ska man inte tala om... Det kombinerat med rosenrot i tablettform, jobb 7-16 två dagar i sträck, ännu en Bh-skola och meningslös shopping (om man bortser från att jag fann mirakelmedlet rosenrot i en hälsokost) är bra sätt att sysselsätta sig själv och de inte alltid så roliga tankarna. Glömde jag nämna folk att prata med? Det är ju det viktigaste. Flera olika för att få bra perspektiv och inte tappa fokus i det helvete man håller på med.

Nu ska jag avnjuta min nya och härligt dyra bh, äta frukost och en omgång rosenrot till som jag känner att jag behöver, hämta posten (hoppas det ligger ännu en lönespecifikation där, dom gör mig alltid glad), ta en långpromenad i vackert väder med gott sällskap och ikväll tänker jag spinna själva livet ur mig på Corpus under ledning av Lilli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar