torsdag 7 juli 2011

Lite ledighet

Jag har haft två skööööna lediga (och friska!) dagar nu. Blev jättedålig över midsommar så jag gick miste om två dagars storhelgs-OB och låg i stället hemma i 39 graders feber. Hann iaf vara med på midsommarfirandet på midsommaraftonen. Väldigt trevlig var den! Niklas och Mikael hade fixat med lekar och tipspromenad och grejer för deras familj med respektive. Ytterst gemytligt! Igår och idag har jag tagit det lugnt, plockat jordgubbar, varit vid sjön, gått promenad med Carro och Niklas, besökt mormor och morfar och sånt. Imorgon övergår idyllen av svensk sommar till vardag - ska jobba i 6 dagar i Vbg. Ska bli skönt att göra lite nytta. Trivs så in i h*lvetes bra på jobbet så det ska bli kul bara för den sakens skull med! Hoppas så att jag får förlängt mitt vikariat efter sommaren. Skulle bli djupt besviken annars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar