onsdag 13 juli 2011

13/7

Idag är en dag som jag helst hade velat spendera hemma. Bara tagit det lugnt och motionerat en runda på endera viset. Men jag får stå ut. Det är nu 6:e och sista arbetsdagen för veckan. Går på 13:30 och slutar 21:30. Hade det behagligt igår och hoppas det går bra idag med. Innan jobbet ska jag göra mig lite snyggare... Fixa benen och ögonbrynen. I can´t wait. Eventuellt att jag hinner springa en sväng också, det får vi se. Vore så himla gött att komma ut och röra på sig igen! Har inte kunnat träna på flera veckor på grund av förkylningen som nu känns så pass övergången att jag vågar fresta kroppen igen. Vore ju förödande att åka på en omgång till nu när det stundar 20årskalas och fest, mer jobb och sen Öland! Får bli en power walk eller snabb stavgång. Vill inte chocka kroppen för mycket ;)


Nu är jag lagom hungrig för lite frukost. Och sen full rulle igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar