måndag 11 juli 2011

11/7

Har jobbat 4 dagar, bara 2 kvar. Sedan släktkalas med ca 40 pers på torsdag. Tror inte jag hade med i beräkningen att kusinerna förökar sig så... Men det ska bli skitkul att träffa alla. Många bor så himmelens långt bort att man bara ser dom i Varberg några dagar om året. Så jag ser fram mot det jättemycket! Idag har jag bakat 4 chokladdrömmar. Det var väldigt, väldigt mycket smet. Blev nästan mätt när jag ... gjorde rent bunken. Imorgon blir det eventuellt en tripp till stranden före jobbet med Carro och Bella. Får kanske ett dopp till i plurret innan det är dags att åka och jobba. (Men då måste jag duscha nånstans... och stugan är uthyrd... kan duscha på jobbet, men det lockar mig inte direkt... Slutsats: vi får väl se hur mitt stora problem löser sig.) Ska bli skönt att snart ha avklarat sommarens segaste arbetsvecka.

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och läsa lite. Marian Keyes är nog den bästa författaren som finns. En förtjusande man är det som avnjuts nu.

Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar