måndag 27 juni 2011

eftersom jag ändå är hemma (faktiskt ledig) idag och vädret är fint ska jag ägna mig åt att kurera mig på bästa sätt. Tänkte ta mig ut i naturen och njuta lite. Fördriva tiden. Känner jag mig ok ikväll tänkte jag åka till Ubbhult och kolla på när Örbys grymma damer möter HUS i årets andra derby. Tydligen har HUS ett ess i rockärmen. Får väl se om det kan hjälpa dom idag. Personligen tror jag inte att trenden kommer brytas idag; Örby kommer vinna. Men vem vet, i sport kan allt hända. Ska bli kul att se hur det går!

Eftersom jag varit lite uttråkad och deprimerad de sista dagarna ville jag testa nåt nytt idag, bara för att liva upp mig lite. Funderar på att låta håret växa igen och göra en permanent! Så idag vill jag se ett smakprov på hur det kan komma att se ut. Sitter alltså nu med håret fullt av papiljotter. Och känner mig inte alls som farmor. Nädå. Hennes var ju mycket mindre... ;)


2 kommentarer:

  1. Kan upplysa damen om att mindre papiljotter vore bättre för damens korta hår! Hon kanske kan få låna mina ngn dag om hon vill.

    SvaraRadera
  2. Jag har i tre storlekar hemma så jag ska testa dom mindre nästa gång. men tackar ändå ;)

    SvaraRadera